Doorgaan naar hoofdcontent

YES WE CAN!

Aan alles komt en einde en ook aan deze zeer leerrijke 3 weken in Iowa City! Ik kom zeker en vast nog eens terug naar Amerika maar dan voor vakantie. Nu zaten de dagen zeer goed vol door de opleiding en beperkten de uitstapjes zich tot een weekend Chicago (oke, dat is zeker en vast niet slecht :-)) of tot 's avonds nog even een bar bezoeken of wat sporten. Maar ik was hier dan ook voor werk en niet voor mijn plezier. De opleiding was bovendien zeer geslaagd en met een zeer mooie ervaring en diploma ga ik met plezier terug naar Kortenaken!

Nadat we tijdens de dag afscheid hadden genomen van de mensen van het NADS hebben we 's avonds nog een goodbye dinner. Onze contactpersoon van het NADS had ons samen met enkele mensen die ons de afgelopen weken hebben getraind bij zijn thuis uitgenodigd. En zoals de traditie het wil, hing er ook een Amerikaanse vlag aan de voordeur. Een zeer gezellige avond en iets wat je als kleine Belg niet snel meemaakt.  De gastvrouw schrok wel even toen we vertelden hoe klein BelgiĆ« was. 

Ps, binnenkort zal mijn blog dus weer in teken van de Kortenaakse politiek staan . Ook de moeite om te volgen dus :-)