Doorgaan naar hoofdcontent

Sporten gezond?


Ja en een enorme bron van energie! In mijn jeugdjaren heb ik verschillende hobby’s gedaan. Zwemmen, judo, voetbal, ... maar ik werd alles nogal snel beu. Sinds een jaar of 10 ben ik scheidsrechter en deze hobby lijkt me wel te liggen. Ik dacht ook een sport gevonden te hebben waarbij ik me niet snel zou blesseren. Maar eind maart floot ik een wedstrijd te Meux (nabij Namen) en daar is het me jammer genoeg toch gelukt om mijn schouder uit te kom te krijgen. Vijf minuten voor tijd deed ik een foute beweging en ik voelde het onmiddellijk. In het ziekenhuis hebben ze onder narcose de schouder terug op de juiste plaats gezet. Vermits het niet de eerste keer is wordt er eind april een operatie gepland zodat het risico sterk daalt.
Geen voetbal meer dit seizoen en ik ben heel wat minder ‘mobiel’. Bedankt aan de vriendin, de mama, de vrienden, ... om me te helpen, overal naartoe te brengen, te bezoeken ... :-)