Doorgaan naar hoofdcontent

Editie 25 van Boerenrock!

“Een kwarteeuw Boerenrock in Kortenaken… dit hadden we nooit durven denken toen we begonnen in 1990” Zo begint het festivalmagazine dat in meer dan 40.000 brievenbussen is gepost.

25 – vijfentwintig! – jaar al bestaat Boerenrock. Alle edities heb ik niet meegemaakt want ik was amper 2,5 jaar toen Boerenrock voor het eerst plaatsvond. Maar sinds mijn tienerjaren ben ik wel een trouwe bezoeker. Zelf heb ik ook 5 jaar in de organisatie gezeten en ik weet dus een beetje wat het is om zo'n festival mogelijk te maken. Daarom, respect voor het hele Boerenrockteam dat een jaar hard werkt en nu samen met vele vrijwilligers dagelijks van ’s morgens tot ’s avonds op het terrein aan de opbouw bezig is. We spraken vroeger altijd over het “kampgevoel” op de “wei” maar van dat laatste is geen sprake meer. De “wei” van vroeger maakt plaats voor een zeer goed uitgerust festivalterrein maar de groepssfeer is er nog steeds!

En dat de dingen veranderen heeft ook zijn voordelen. Boerenrock heeft een zeer handige app ontwikkeld (hoe zou dat in 1990 geweest zijn?) waarin alle info staat (openingsuren terrein, ticketinfo en uiteraard de volledige line up). Surf dus snel naar www.boerenrock.be en download de app op de homepage!

Tot vrijdag (B-party), zaterdag (B-rock & B-elektrik) en zondag (B-family) op Boerenrock!