Doorgaan naar hoofdcontent

Spring break

Het weer hier in Iowa schommelt momenteel nog. Vooraf had men mij gezegd dat de winter zeer streng kan zijn en de zomer zeer heet. En momenteel zitten we duidelijk in de overgang (zie fig voor overzicht in °C):

  • Zaterdag: In T-shirt kunnen rondlopen
  • Zondag: In pull en met losse jas kunnen rondlopen
  • Maandag: 20 minuten moeten krabben om de ruiten van mijn auto open te maken. Er lag - en ik overdrijf niet - een ijslaag op van ca. 0,5 cm. 
  • Dinsdag: pull + jas
  • Woensdag: Ik was in overleg met enkele mensen van het onderzoeksinstituut en plots hoorde ik een alarm. De mensen rondom me keken ook wat bizar en het was blijkbaar een tornadoalarm. Raar zei men en men ging dan ook naar een weersite en alles zag er oke uit en het was dus gewoon een test.