Doorgaan naar hoofdcontent

Weddenschap

Tijdens de verkiezingen van vorig jaar hebben we net zoals 6 jaar geleden met de jongeren de afspraak gemaakt dat hij/zij die verkozen was de anderen op een etentje moest trakteren. Vorige keer was Jonathan Cardoen het slachtoffer en deze keer had ik de weddenschap ‘verloren’. Nuja, verloren was het niet echt dus heb ik de anderen met alle plezier – met enige tijd vertraging – getrakteerd. Ik ben iemand die graag gaat uiteten maar koken is niet echt aan me besteed... Daarom dat ik veiligheidshalve voor een uitgebreidere gourmet had gekozen en dat smaakte hopelijk (?) even lekker als het culinair menu van 6 jaar geleden (ter info: Jonathan volgde toen in avondonderwijs de opleiding tot kok). Mijn vriendin heeft wel het nodige kooktalent en zij zorgde voor een zeer mooie afsluiter: sabayon met ijs, banaan, aardbeien en witte chocolade. 
Kim, Lien, Neneh en de 2 Jonathans (Dorien kon er niet bij zijn) bedankt voor de leuke avond en voor het amusement tijdens de verkiezingsweken!